środa, 4 września 2013

Co robię gdy pada deszcz?

Na pozór może wydawać się to mega głupi temat, jednakże kiedy nie mogę zabrać ze sobą swojej nawigacji i ruszyć z nią w kolejną pieszą wędrówkę szukam ciekawych alternatyw. I właśnie dzisiaj o tych alternatywach.

Przede kilka słów o mnie bo jak zauważyliście w poniższym wpisie napisałem już kilka słów o nawigacji. Więc jestem wielki miłośnikiem wycieczek turystycznych, głównie pieszych. Dodatkowo interesuję się nową technologią  co oznacza, że posiadam w swojej kolekcji nawigacje pisze, z których korzystam podczas moich wędrówek. Co jednak robię jak pada deszcz?

Otóż planuje zazwyczaj swoje wycieczki, kolejne wyprawy, kolejne moje szalone pomysły a także muszę się przyznać, że programuję nową aplikację na Androida dedykowaną właśnie dla specjalistycznych nawigacji pieszych. Jak już się pewnie domyślacie projektowania API na Androida to moja kolejna pasja. Nie myślcie jednak, że to jest tylko to co robię w życiu. Mam fajną dziewczynę, chodzimy do kina itd.

 Podsumowując, gdy pada deszcze nadal realizuję swoje pasje. Odnajduję się w tym co w życiu wychodzi mi najlepiej. A co najlepsze jest to okazja nie tylko do zarobku ale także do wsparcia innych. Pozdro i do następnego wpisu. Może uda mi się spłodzić coś na temat API, o którym wspominałem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz